PlayStation Store

Sony past restitutie in PlayStation Store aan

Nieuws

Sony heeft de voorwaarde van hun restituties in de PlayStation Store aangepast. Gebruikers kunnen nu tot 14 dagen na aankoop hun geld terugvragen. Al krijg je dit wel alleen terug in je digitale portemonnee.

Het beleid geeft spelers de mogelijkheid om de aanschafwaarde van hun digitale content terug te vragen, echter zitten er wel voorwaarde aan vast. Ook zal je niet je geld terugkrijgen, maar wordt dit teruggestort aan je PlayStation Store-portemonnee.

Zowel volledige games als losse content kun je een aanvraag voor terugbetalingen indienen, echter moet de game niet eerder geïnstalleerd en/ of gedownload zijn geweest. Enige wat hiervan af mag wijken, is al de content ‘onbetrouwbaar’ is.

Ditzelfde is dus ook voor pre-orders, waar spelers voor de launch tot maximaal 14 dagen erna hun geld kunnen terugvragen. Uiteraard wel onder de voorwaarde dat de content niet geïnstalleerd of gedownload is.

Voor alle abonnementen (PlayStation Plus, PlayStation Now en Spotify Premium) geldt dat je tot 14 dagen na ingang van de abonnee kosteloos kunt terug laten storten. Nadien wordt er gekeken hoe lang je het gebruikt hebt en dat wordt in rekening gebracht.

Tagged
Joey Hasselbach
Hoofdredacteur en de ervaren rot in de redactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.