Nieuws

Plannen voor Death in de reboot van Gauntlet

In een eerder bericht werd de reboot van Gauntlet al gemeld. Nu zijn er nieuwe plannen voor de ultieme baas van het spel: Death. Deze baas, en andere typische elementen, misten namelijk in de reboot die vorige week op de Game Developers Conference werd getoond.

Axel Lindberg, game director bij ontwikkelaar Arrowhead, geeft aan dat ze eraan werken om de game weer net zo populair te maken als in de arcades in de jaren ’80 het geval was. Zo kostte Death een kwartje, om die te mogen verslaan. Hij zoog het leven of experience points uit je door je alleen al aan te raken.

Arrowhead is dan ook nog niet klaar met het bijwerken van de game. Hoewel de game wel het gevoel geeft van de originele Gauntlet, mist het nog de constante spanning. Dit zal veranderen, geeft Lindberg aan. Tevens zal Death zijn intrede moeten maken, al weet de ontwikkelaar nog niet hoe.

3700239

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.