Nieuws

Ontwikkelaar Bloober Team biedt excuses aan voor Basement Crawl

Er worden vaak zat slechte spellen gemaakt. Het komt alleen niet vaak voor dat de de ontwikkelaar van zo’n game zijn excuses ervoor aanbiedt. Het komt nog minder vaak voor dat een ontwikkelaar het hele speler opnieuw maakt vanwege de slechte recensies.

Ontwikkelaar Bloober Team zet het goede voorbeeld neer voor de industrie. Na het uitbrengen van Basement Crawl voor de PS4, werd het spel al snel neergesabeld als “het slechtste spel voor de PS4”, met bedroevende cijfers als een 3,0 en zelfs een 1,5. Marc Colhoun, een van de ontwikkelaars van het spel, bood daarop zijn excuses aan en vertelde dat het spel “een rotzooi was voor zowel hen als de spelers”. Hij vertelde ook dat ze, in plaats van op te geven, het spel volledig opnieuw zullen gaan maken.

[quote]This game was a mess for gamers and us. Rather than accepting defeat on this and issuing a patch that kinda fixes this or kind of improves that, we are rebuilding the game completely from scratch and on a new engine. I think if you have put a bad product out to people it is your job to do what you can to fix that… We don’t want to come out and say that this new version is going to be 10/10 GoTY, but just a way for us to regain the trust of gamers… To do this we are getting in touch with as many people as we can to get feedback and help ensure that you guys are just as much part of the process as we are.[/quote]

Wat vinden jullie ervan? Is dit een goede stap van de ontwikkelaar, of is het verspilde moeite? Laat het ons weten in de comments!

basement_crawl_ps4_2

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.