Nieuws

Army of Two: the Devil’s Cartel-studio bevond zich in spiraal van negativiteit

Army of Two: the Devil’s Cartel verscheen vorig jaar voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360, maar wist niet echt te scoren. Critici waren niet overtuigd van de game en ook wist de game niet echt te presteren in de verkoop. Vandaag lijkt een ontwikkelaar te onthullen wat er zich tijdens de ontwikkeling van de game afspeelde bij de studio.

Videogamer kwam namelijk op het LinkedIn-profiel van Julian Beak die naar eigen zeggen “aan het einde van ontwikkeling werd aangenomen om het team van Visceral Games Montreal te koesteren en een product, dat met moeite tot stand komt, in een korte tijd te leveren.”

Volgens de ontwikkelaar was er geen gezellig sfeertje en was er veel negativiteit. Om weer een beetje de spirit erin te krijgen, heeft hij het hele team weer vertrouwen in zien te praten. Daarvoor moest hij ze overtuigen om “volhardend, standvastig en vastberaden te blijven.”

Helaas heeft dit allemaal niet mogen baten, volgens Bean, omdat de “nieuwe hoge standaard voor het team te laat werd doorgevoerd en het resultaat was een middelmatig product“.

Wat vonden jullie van Army of Two: the Devil’s Cartel?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.